Shame on me!

< Hejhej bloggen! ber så hemskt mycket om ursäkt för den extremt kassa uppdateringen, men shit happens ^^

Mycket som hänt på sistione, min mage mår extremt mycket bättre så vi kör en nystart. ^^
Jag har böjar träna och äta 1500 kalorier om dagen. Vilket innebär havregryns gröt och nutrilett diet, fattar ni? helt sinnessjukt så duktig jag känner mig. Bara vänta & se hur länge det håller i sig, förhoppningsvis länge nog för att visa resultat. ^^
Och som dom flesta säkert redan vet så är jag nu även singel, ja alla förhållanden varar inte förevigt men förhoppningsvis hittar jag ett sådant någon dag :)
Jag har börjat ta tag i mitt liv och har sökt sådär typ asmånga jobb. Och när jag tagit mina funderingar har jag kommit fram till att ett jobb i Norge/Danmark inte vore fel ^^ eller att plugga i jönköping so lets see. :)


Idag har jag tränat lagat mat åt familjen och städat, ungefär mina vanliga vardagssysslor när jag inte jobbar ^^
imorgon tänkte jag slå på stort och hälsa på min mormor.  
Inte så jävla intressant att veta men sjuttsingen jag kör på.. I helgen får vi se vad som händer tänkte köra en såndära chill but fun helg så jag ska försöka att faktiskt uppdatera om min helg ^

Nu väntar bingen för mig är ganska trött såhär runt 12 slaget ^^
men see yall later

LOVE - E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0