I could almost see it that dream im dreaming but there's a voice inside my head saying you'll never reach it,

Hejhej bloggen (:

Såja då har man gjort en ny fräch start med ännu en blogg, den förra krashade ju med tanke på min dåliga uppdatering, ska försöka sköta denna bättre.
och vad händer i mitt liv då?
rättså mycket faktiskt, jul & nyår närmar sig och allt ska planeras alla utgångar och outfits, never let your sparkle fade..  
Jag jobbar också på att importera in min pojkvän så snart som möjligt planerna var att få hit honom innan jul men det blev ändring på det då han sköt upp det till januari, tråkigt men sant,  
Efter studenten gick jag från media till resturang och jobbar som servitris på en resturang i norrahamnen. Synd & skam att det är så dött där på vintern inte många timmar för mig då inte, så därför söker jag på lite andra håll också.
men annars flyter allt på som vanligt ^^
min kära mormor kom nyss hem från thailand och kom hem med lite nytt till mig amazing ! :D
det blev: 1 par rock&republic jeans 1par miss sixty 1 par rocky lite väskor tröjor m.m.
meeeeeeeeeeeen har inte så mycket mer att tilläga för idag men jag återkommer och uppdaterar later on! nu ska jag ut på min efter toasten cigarett och försöka slå Belinda en pling :) have it <3

love- e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0