Love is more than a feeling its a state of mind.

Tjena bloggen, ursäkta den dåliga uppdateringen jag är bara så slö :) turligt nog bad en läsare mig uppdatera & så blev det :)

inte mycket som händer här inte, ska snart äta frulle för jag har sovit länge idag..
finns inte mycket för mig att göra just nu, har planerat att träffa lite folk och jag jobbar på nyårsplanerna också en del- annars så, jag söker en del jobb och jag ska jobba på mitt nuvarande imorgon. Som ni såg i förra inlägget så har jag fått magsår, bla bla bla, jo medicinerar mig fortfarande och känner av smärtan ibland, men förhoppningsvis lägger det sig lite snart :) allt går sakta men säkert framåt, snart är vi inne på nytt år & nystart det ser jag fram emot jag kan behöva en sån :) nej nu är jag riktigt sugen på frulle så ska väl slänga ihop något maha det är jag bra på ;D se ya !

love . e


Kommentarer
Postat av: jimmy

hej! var frullen god eller? :P aa hur ser nyår ut nu då? jag är sugen på att hitta på nått skoj på nyår :) jag är kanske dålig på att komentera :p

2009-12-09 @ 20:44:24
Postat av: Anonym

du uppdaterar för dåligt :P

2009-12-15 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0