drama is my middle name

Hejhej bloggen!

Sorry att jag är sämst på att uppdatera jag har en tendens till att vara lite off ibland :).
Sjuk helg om man säger så,
Jag lämnade min kära vän soffan i fredags för att träffa Jonna m.fl :) Det var faktiskt sjukt trevligt med tanke på att det var så längesen sist och jag var mer än helnöjd,
Men jag bestämde mig för att slagga där och ja så skulle det bli när vi råka ut för årets händelse ^^


Vi sitter i bilen påväg dit vi ska och jag somnar med huvudet mot rutan och jonna sover sådär halvt när hon då hör dom som kör skrika till och det var fett halt och typ snöstorm sen hör jag Jonna fast jag fortfarande sover så det var precis som i drömmen fast det passade inte in eftersom hon skrek jag har inget blte jag har inget bälte komiskt nog och jag svarar utan ord i mitt eget huve vadå bälte? inte jag heller och PANG så krashar vi jag small huvet i fönstret och bakdelen på bilen lyftes upp och när den landa igen small ryggen också på mig & Jonna resten klarade sig finemang, så mina kära vänner vad lärde vi oss av detta? använd bilbälte och sov inte innan krash :) bortsett från det så har jag haft en awesome helg kisses <3



love / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0