bad luck, like i need it.

heej bloggen,

Natten har jag spenderat på sjukhuset, fick extrema magsmärtor igårkväll så jag låg under observation på sjukhuset inatt. Bra med tanke på att jag fick medicin för att inte känna av smärtan. Idag har jag träffat läkare igen det visade sig att jag har arvt blödande magsår från min morfar och detta påverkar mig från och med nu. Jag kommer ha det till och från resten av livet... Kan inte längre äta vad som helst och jag måste skära ner på alkoholen från mycket till nästintill inget alls, GREAT! och det svåraste av allt jag måste sluta röka ;/ men vad som helst för magen ;D nåväl nu har jag precis tagit mina mediciner så nu ska jag åka till mormor, later!

love - e :)

life can be a bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0